Ahooj!


Konečně už začíná být teplooo :3 :D A vzhledem k tomu, že mám už po maturitě, tak už mi začínají 4 měsíční prázdniny a to je fakt ráj, tím nechci teď nikoho naštvat, kdo je ještě nemá :D Ale to volno mě fakt baví (nečekaně :D) ale kdyby jste měli nějaké typy kam vyrazit tak dejte určitě vědět, taky vám sem nějaké dám :)

Rozhodla jsem se vám trochu více představit, tak tu napíšu pár faktů, aby jste mě trochu poznali :D
1. Jmenuji se Zuzana
2. Je mi 19 let, jsem ročník 1996 :D (pro zajímavost:D)
3. Miluji zvířata, hlavně kočky a psy, ale mám velkou fobii z hadů..
4. Mám 2 kočky a 1 psa (zatím:D)
5. Miluji cestování a byla jsem v hodně zemích, tak kdyby jste chtěli typy, na některé země, napíšu vám k nim co si o nich myslím a co je třeba dobré navštívit. Tady jsou ty země (Itálie, Turecko, Chorvatsko, Bulharsko, Budapešť, Německo, Vídeň, Řecko, Španělsko (Mallorca, Ibiza), Spojené arabské emiráty, Egypt, Anglie a Francie) To je asi zatím vše, ale tyhle prázdniny se k tomu ještě něco přidá, tak se určitě ptejte ;)
6. Skončila jsem střední uměleckou školu grafickou
7. Po prázdninách jdu na UJEP v Ústí nad Labem.
8. V budoucnu bych se chtěla věnovat Designu interiéru, nebo být průvodkyně.. Jo jsou to fakt odlišné věci, ale nedokážu se rozhodnout :D
8. Ráda čtu, tak vám tu můžu udělat i recenze na nějaké knížky.
Další věci mě teď nenapadají, tak kdyby někoho ještě něco zajímalo, tak napište do komentářů :)

Zatím bych chtěla jen říct, že tu teď během prázdnin budou hlavně příběhy o mém cestování i klidně nějaké typy, jak si balím věci a na co nezapomenout. Protože mám hodně času, tak pojedu na 2
dovolené do zahraničí, které vám určitě zdokumentuji a dále se ještě uvidí. V nejbližší době se chystám na Colour Run, který určitě znáte a o tom tu taky určitě napíšu. Jinak trochu cvičím, tak kdyby jste chtěli nějaké typy i na diety, tak pište. (bude to jen podle mě, nejsem žádný expert;) )

Jinak bych vás chtěla poprosit o pomoc, s blogem ještě nemám moc zkušeností a potřebovala bych ho pomoct trochu upravit, tak kdyby to někdo uměl a pomohl mi byla bych fakt moc ráda! <3

To je ode mně zatím vše, doufám, že vás mé psaní bude bavit :) Do komentářů můžete psát třeba otázky, které vás zajímají, ráda vám odpovím :)
Mějte se krásně a užívejte slunných dnů <3





Komentáře