Colour run

Ahooj! Tak jsem zpět po víkendovém běhu Colour run, o kterém jsem vám psala, že tam pojedu :)
A můžu říct, že to bylo vážně super a doporučuji vám tam aspoň jednou jet :) :3

Takže vám tady tak shrnu, jak to celé probíhalo, aby jste třeba věděli, jestli do toho jít, nebo ne:)

Ze začátku, po poslání přihlášky, jsme dostali balík, kde bylo tričko s jejich nápisem, sportovní čelenka, startovní číslo, tetování a někdo dostal i brýle. Takže jsme měli skoro všechno, co jsme na to potřebovali :)
Den předtím jsem si připravila vše co jsem na to potřebovala, což byl batoh, láhev vody, pohodlné kraťasy, boty na běhání, brýle, samozřejmě peněženku, tričko, které jsem dostala a u mě ještě inhalátor, kvůli astma (jistota je jistota:D) a to je asi vše z těch hlavních věcí.
V sobotu dopoledne jsem s mojí kamarádkou vyjela vlakem do Prahy, kde jsme měli na nádraží sraz s ostatními. Běželo nás celkem 7. Když jsme se tam všichni nějak ''pohledali'', jeli jsme metrem do Holešovic, kde se to celé konalo a už cestou jsme potkávali spoustu lidí v bílých tričkách, což bylo docela vtipné, protože jsme byly středem pozornosti:D Když jsme tam dorazili, bylo už tam docela dost lidí a my čekali až se to všechno nějak zaplní. Našli jsme si dobré místo a postupně se začali odpalovat různé barvy z děl, takže jsme byli pěkně zmalovaný už před během. A pak se běželo, bylo to 5 kilometrů a na každém kilometru po nás házeli 1 barvu, bylo dost teplo, takže se to běželo hůř, ale dalo se to:D Na konci běhu jsme všichni dostali vodu a hlavně medaili :33 a potom jsme sebou všichni plácli na trávu a odpočívali :D Popravdě, normálně moc neběhám, takže jsme chvílema pauzovali :D, ale i tak to bylo super :) Potom běhu jsme se ještě samozřejmě šli vyfotit do fotokoutku a ještě jsme si tam koupili takový kokos, který nám jen otevřeli a mi z něj mohli pít a ten chutnal vážně skvěle (y). Když jsme to vypili, tak jsme se rozhodli jet, cestou zpátky se nám všichni vyhýbali velkým obloukem, asi s námi nechtěli sdílet barvy :/ :D Jeli jsme ještě všichni ke kamarádce domů, kde jsme i přespali a protože měla narozeniny, tak byla i nějaká ta párty :D
Takže vážně nejlíp strávená sobota :3 Jinak pro ty, kdo by ptali, jestli je nutný být nějak sportovně založený, tak ne, ale týden před tím by to aspoň párkrát zaběhat chtělo ;) Pro další informace se můžete kouknout na jejich stránky: https://www.thecolorrun.cz/

To je vše z mé soboty a já doufám, že se vám to bude líbit a že jste si užili víkend stejně jako já. A kdo jste tam taky byl, tak klidně napište, jak se to líbilo vám:) Pro jakékoli otázky k tomu, nebo i jiné, můžete psát do komentářů budu ráda :)

Vím, že hned na začátku nemůžu čekat spoustu čtenářů, ale pokud čtete moje články, byla bych ráda o nějaký ten komentář, byli by jste zlatí :)
Paa <3

Komentáře