Welcome in paradise

Ahooj:) Omlouvám se za takovou delší pauzu, ale chtěla bych vám sem přidávat spíše zajímavější články, aby vás to bavilo a vzhledem k tomu, že brigády moc zajímavé nejsou a nic moc jiného se zatím neudálo, tak ani nebyl nápad něco stvořit :D Ale jedna věc by tu byla a tou je moje dovolená a o té se vám tu dnes rozepíšu a snad i poradím :)) Enjoy!

Táákže, byla půlka června a konečně se blížila TA vysněná dovolená, na kterou jsem se tak po té maturitě těšila, ale když pak přijde na balení věcí, no znáte asi samy. 10 dnů shrnout do jednoho kufru je občas makačka, zvlášť u holek, i když čím jsem dospělejší tím se to trochu lepší :D ale i tak. Samozřejmě polovinu věcí tam ani neunosím, ale stejně je v kufru prostě mám. Jinak já nejradši balím tak 3-4 dny dopředu, aby se stihly ještě nakoupit potřebné věci a pak do kufru pořád přihazuju a vyhazuju věci :D Po úspěšném zabalení je konečně čas odletět. Nevím jak to máte vy, ale mě už od malička fascinují ty brzká vstávání (když letíte v noci) a hlavně letiště, ta atmosféra toho a ty tabule, kde máte napsané, kdy jaké letadlo letí a občas máte chuť (teda aspoň já) jen tak nastoupit úplně do jiného letadla a letět třeba jen tak z hecu do Austrálie atd :D
My teda letěly večer. Přijely jsme na hotel asi kolem půlnoci, prospali se a šly samozřejmě rovnou na pláž. Měli jsme tam i bazény, ale já jim moc nedám, spíš vůbec, protože v bazénu se můžu koupat i v čechách :) Za to jedna věc, na kterou jsem se těšila už od minulých prázdnin, protože jsme tu nebyly poprvé, byl plážový voleybal, ten fakt miluju a nejvíc to, jak se tam postupně seznamujete z lidma z celého světa... no a to bych nebyla já, kdybych si něco neudělala a hned druhý den jsem si naštípla prst :DD takže jsem musela čekat tak 3 dny, než jsem s tím prstem mohla aspoň trochu pohnout a odpinknout ten míč :D kromě mé smůly jsme si to užily úplně naplno... no co víc si přát, než po tak náročném roce pořádnou odpočinkovou dovolenou krásně u moře :3 
Jinak shrnutím toho, jak probíhaly naše jednotlivé dny je, že nějak extra nápadité nebyly, ale téměř každý den jsme si šly projít město a různé krámky, chodily jsme se taky procházet do parků a celkově poznávat tu historičtější část města, a pak jen tak na vínko do baru v hotelu, kde byly připravené každý večer nějaké programy. Přes den u moře jsme občas zkusily nějaké vodní sporty a jinak chytaly bronz :D Přišlo mi že je tam den co den větší vedro a tak jsme tak 99% byly v moři :D
Jinak když jste pluli v moři až na konec bojek a měli jste ''štěstí'', tak jste mohli vidět docela velké karety, což je docela k po****í, když jste jen tak sami na lehátku a najednou na vás čučí taková velká hlava z vody :D
Jinak ohledně jídla tam, jsme měly all inclusive (protože jídla tam mají úplně top:D), což znamená, že jsme skoro celý den žraly :D
Ale celkově to strašně utíkalo, a když byl poslední den, tak se nám vůbec nechtělo domů. Taky to tak máte, že když se někde fakt bavíte, nebo jste někde na skvělé dovolené, kde nemusíte nic řešit a pak se máte chystat domů, tak to moc nedáváte, protože vás čeká TA realita?...
Jinak jsem samozřejmě celou cestu zpátky v letadle prospala a pak ještě tak den doma taky :D 

Táák a to bude asi celé shrnutí toho našeho dovolenkového ráje, tak snad se vám líbí :)
Jinak další článek by měl vyjít zanedlouho, protože tento týden odlétám do Anglie na kurz angličtiny, takže až se vrátím, tak vám shrnu, jaké to tam bylo a popřípadě vám i doporučím ten kurz, ale to nebudu ještě předbíhat :) 
Tak doufám, že si také užíváte prázdniny s úsměvem :)
Mějte se, smějte se a zase příště:)
Vaše Suzy<3



Komentáře