Ahooj! :))

Je tu téma, které jsem vám slibovala a to je pozitivní myšlení, které je spojené s celkovým pohledem na svět. Budu to psát v bodech a v každém z nich toho bude pár, co si myslím, že je důležité a nad čím je třeba dobré se zamyslet:) Enjoy <3

Bod první: Myšlení: Myslím si, že každý by měl myslet pozitivně, i když třeba nemá zrovna dobré období třeba jako já, i když vždycky může být hůř (já vím lehce se to říká a hůř dělá, ale zkuste se nad tím zamyslet). Už jen to, že se ráno probudíme a můžeme začít nový den, ikdyž se nám do tý školy , nebo práce vůbec nechce. Často si říkám, jaké to je když mám tu možnost jet třeba někam na dovolenou, nebo tak. Všichni lidé to tak prostě nemají a je to nespravedlivé, myslím si, že každý by měl dostat v životě šanci a dělat to co ho baví. Přála bych si, aby to tak bylo a lidi přestali, řešit maličkosti. 


Bod druhý:  Každý máme v životě nějaký problém, nebo je jich víc , já třeba teď řeším to, že nedělám úplně obor co mě baví a je docela složité z něj přejít, ale moc bych to chtěla, ikdyž ten obor obsahuje víc práce a víc dnů ve škole bude to něco co budu chtít dělat a doufám, že se mi to splní, ikdyž zase na druhou stranu, vzdělávat se ve více směrech taky není nikdy na škodu, je jen důležité se na chvíli pozastavit, uvědomit si ten problém a pokusit se s tím něco udělat, třeba si o tom s někým promluvit, nebo při rozhodování si třeba napsat na papír klady a zápory té věci, nebo pokud je to problém například z hubnutím, tak je hlavní si uvědomit co děláte špatně v tom, že přibíráte na váze, promítnout si to co jste za ten den jedli a nebo pokud je to problém z minulosti, tak to hodit za hlavu (pokud to není nic zásadního) a žít ten život, který máme před sebou, protože minulost si už nikdy nevylepšíme a je jen na nás, kdy si to uvědomíme a kdy nastartujeme ten náš nový život, jen tak, jak to samy budeme chtít.


Bod třetí: Sebeláska- Každý by se měl mít rád takový jaký je, co je na tom jestli máte třeba větší nos, neberte to jako zápor, berte to jako klad, že jste něčím zajímaví, teda pokud s tím opravdu nejste spokojení tak je to jiná, ale ve většině případů se podle mě až moc sledujeme, já samozřejmě taky. Spíš se zaměřujte na to, s čím opravdu nejste spokojení a jde to změnit, třeba s vaší postavou, tak pro to něco dělejte, ale dělejte to pro sebe, ne proto, že vám to někdo řekne, to by bylo plýtvání časem. To, že by vám někdo řekl, že jste tlustá sice občas zamrzí, ale značí to jenom hloupost v tom člověku co to řekl, možná právě proto, že na vás žádnou chybu nevidí, nebo vám něco závidí, tak rychle hledá chyby tam kde nejsou. Člověk jako on také není se svým životem spokojen a tak hledá chyby v druhých, bez pozastavení se a uvědomění si, že je chyba někde jinde.


Bod čtvrtý: Kamarádi- Ano jsou jedni z nich co v nás vzbuzují pozitivní energii. Cítíme se s nimi dobře, zapomeneme s nimi na špatné věci, nebo nám je naopak pomohou řešit. Například občas prostě máte ''den blbec'' a potřebujete si ho jen prostě zlepšit, tak se sejdete s někým s kým vám je dobře. Ale pozor na tzv. ''kamarády'', kteří se za ně jen vydávají, ikdyž to třeba na první pohled nevidíte, mohou vás třeba něčím využívat, nebo jsou i takový, kteří, když se vám třeba něco povede, tak vám to nepřejí, nebo, když jste v něčem lepší než oni samy, nebo když máte lepší věci, než oni, i já jsem to, tak měla, ale pak jsem si to uvědomila. Takové lidi v životě nepotřebujete. Když máte myslet pozitivně, tak proč by vám do života měly vstupovat lidi, kteří vám to jen kazí, obklopujte se jen lidma se kterýma vám je dobře a kteří vám nějakým způsobem posunou i dál, ikdyž jich třeba moc nebude, tak aspoň budete mít jistotu, že máte někoho, kdo vás v životě podrží. A pamatujte, že jen z opravdovýma kamarádama jste jen sama sebou a proč si hrát ve vašem životě na někoho jiného?


Bod pátý: Rodina: je to nejdůležitější co v životě můžeme mít. Ikdyž na rodiče v pubertě dost nadáváme, časem si uvědomíme, že to bylo úplně bezvýznamné. Od té doby co jsem tak trochu dospěla, si čím dál víc uvědomuju, jak je pro mě moje rodina důležitá a za to ručím hlavně mojí mamce. Přísahám, nemohla bych mít lepší, ikdyž ona si to někdy myslí, tak já moc dobře vím, že ne. Úplně si pamatuju jak jsem na ní nadávala, když mi něco zakázala, nebo na mě byla naštvaná a já jí řekla: ,,Proč nemůžu mít jinou mamku?'', no za tyhle slova se až do teď vážně stydím, není nic lepšího, než ona, nikdo mi v životě nepomohl víc a to bych tu byla sakra dlouho, kdybych měla napsat věchno co pro mě udělala a proč je tak nejlepší, ale o tom to téma není, jen bych chtěla říct, važte si takových lidí ve vašem životě.



To je zatím vše, tak užívejte života na plno a s úsměvem :)

Vaše Suzy 💙

Komentáře