Ahooj!:)
Konečně je tu další článek né po tak dlouhé době :D A dneska bych se chtěla zabývat sny. Vím, že jsem vám slíbila téma o pozitivním myšlení a taky tu příště bude. Teď mě, ale zaujalo toto téma, protože mě poslední dobou docela dost věcí vyděsila, jak můžou mít sny na náš život takový vliv. Je to spíše takové polemizování, tak snad se vám to bude líbit. 

SNY: Říká se, že když jste dobrý člověk, pozná se to tím, že se vám zdají špatné sny, nevím co je na tom pravdy, ale mě se teda zdají špatné sny, tak 90% dní ročně. Sny také znamenají to, z čeho máte největší strach, u mě je to například strach ze ztráty někoho pro mě důležitého, což asi i u vás. Záleží i na intenzitě strachu, jak moc se toho bojíte, nebo jestli to třeba ani moc nevnímáte. Například u mě: Není tomu dávno, zdál se mi sen o tom, jak se nám ztratil na měsíc můj pes a já bez přestání brečela a pak jsem se vrátila na místo, kde se ztratil, modlila se, prosila a on se objevil. Probudila jsem se celá vyčerpaná a skoro bez dechu, že už bych to nechtěla nikdy zažít. Taky se mi zdálo o tom, jak zničehonic někdo po všech bezohledně začne střílet, nebo, že u nás vypukla 3. světová válka. Být přesně v tom dění je vážně děs. Nebo mám hrůzu z hadů a ty sny, to je taky něco.
Měla jsem také období, kdy se mi třeba 3x do týdne zdál ten skoro samý sen, že k nám vždycky nečekaně přijelo auto a z toho vystoupili nějací chlapy, kteří nás chtěli vykrást a zabít. To už je trochu moc, ale v tom snu, se to zná být vážně reálné. 
Také to může znamenat, že sny znázorňují to, po čem moc toužíte. Například, když jsem byla menší, přála jsem si hrozne moc sourozence a když jsem spala zdálo se mi, že se nám narodila sestřička a byl to sen tak reálný, že když jsem se ráno probudila musela jsi chvíli uvědomovat, že to není pravda.
To se vám určitě u některého snu také stalo.
Říká se také, že sny, které se nám zdají, se můžou stát skutečnými, což si rozhodně nechci u těch mých špatných snů připustit. 

A co vy máte taky takové podobné sny? 
Pokud by jste se chtěli o ty sny podělit, tak je klidně pište do komentáře,nebo i soukromě, ráda si je přečtu:)
Doufám, že se vám takový typ článků líbí, protože bych v tom chtěla pokračovat a vzájemně i navazovat nějaké debaty :)

Děkuju moc za to, že čtete můj blog! Mějte se krásně ;)

Vaše Zuzka <3

Komentáře