Ahooj:)

Tímto posledním článkem v tomto roce bych vám chtěla všem popřát všechno jen to nejlepší v Novém roce 2017 a ať si tenhle rok užijete naplno a pokud pro váš rok 2016 nebyl zrovna moc dobrým, tak ať je tenhle daleko lepší:)

Tímhle článkem bych se chtěla ohlédnout za mým rokem 2016 a taky vám říct, co bych chtěla udělat v roce 2017.

Začátek roku 2016, byl docela stresující. Začalo to Maturitní plesem, kterým začal trochu i můj stres na maturitu (nečekaně :D). Potom byl trochu oddych a to Jarní prázdniny, to jsme jeli na hory. Potom hned následovaly moje přijímačky a talentovky na Vysokou školu, to se můj stres zase vrátil :D No a po nich už následovalo učení na maturitu a během toho to byl spíš jen takový stereotyp škola a učení, takže občas na zabití -_-  (vlastně pořád :D). Nakonec po úspěšný maturitě mohly konečně ty zasloužený prázdniny začít :D Začalo to tím, že jsem jela na Colour run (o kterém jsem vám již psala:) ) Pokračovalo to dovolenou v Turecku, pak byla nějaká ta brigáda a protože jsem prázdniny neměla nějak předem naplánované, rozhodla jsem se je něčím oživit a trochu jsem se nakopla k tomu, zkusit něco, o čem jsem už dlouhou dobu přemýšlela, ale měla jsem z toho strach a to bylo jet někam sama do ciziny, zdokonalit si angličtinu a poznat spoustu nových lidí a tohohle nápadu nebudu nikdy litovat, protože to byly jedny z nejlepších chvílí mého života <3 No a potom jsme si ještě s mamkou udělali výlet na Mallorku a pak už následovala příprava na vejšku. Začalo to plenérem naší třídy, což bylo 5 lidí :D :D Potom už začal první semestr a to bylo spíš takové rozkoukávání a seznamování se se vším a se všema. Koncem října jsme byli na Design Bloku. Potom následovaly moje 20. narozeniny, který jsem si moc užila:) Pak už se nic moc nedělo, jen jsme dělali semestrální práci, která nám zabrala většinu toho času a nakonec tu byly Vánoce, který jsem si užila hlavně se svojí rodinou. A nakonec je tu dnešek, Nový rok. Je hrozný jak to všechno tak rychle uteklo, ale když to všechno shrnu, tak můj rok 2016 byl hodně přínosný a za to jsem vděčná <3 a až na nějaké ty drobnosti, můžu říct, že jsem spokojená... To byla tedy většina mého roku 2016.
Tak uvidíme co nám přinese ten další rok a já doufám, že bude stejně tak dobrý a i lepší, jak pro mě tak i pro vás <3

No a co bych chtěla říct k roku 2017?. Asi jen to, že si dávám to najivní předsevzetí jak zhubnu, tak doufám, že mi to letos vyjde :D :D :D a taky to, že už nebudu tak líná a že nebudu nechávat věci na
poslední chvíli, což je můj dost velký problém a ikdyž o něm vím, tak to tak stejně vždycky dopadne :D (Nenapravitelná)

A co plánuju v tomto roce za články? Určitě chci až bude příležitost někam vycestovat a to nejen v létě a co jiného? To bude i pro mě zatím tajemstvím :)

Doufám, že se vám tento článek líbil a ještě jednou vám přeji šťastný Nový rok a ať do něj vykročíte tou správnou nohou a vyjde vám vše, co jste si v tomto roce vysnili <3


Mějte se krásně a budu se na vás těšit už v novém roce, u nového článku :*
Suzy <3
                              


Komentáře