Sardinia - review

Ahoj, jak jsem slíbila jsem zpět s další recenzí. Tento příspěvek je napsaný jak ČJ tak v Aj. 

Hey guys, as I promised Im here with another review. This post is written in czech and english. 

Minulý rok v srpnu jsem navštívila ostrov Sardinie. Byla jsem tam kvůli jóga retreatu a to bylo to, co jsem v tu dobu potřebovala. Bydlely jsme kousek od města Alghero, to je v severozápadní části ostrova a v provincii Sassari.

Předně bych chtěla říct, že to byl úžasný týden plný dobrého veganského jídla, jógy, meditací a výletů. Bydlely jsme ve vile s ovocnou zahradou asi 15 minut od moře.

Každé ráno jsme dělaly jógu, potom měly snídani, meditaci, pauzu a večeři. Také jsme jezdily na výlety po ostrově. Třeba na Capo Caccia, to je národní park plný krásných výhledů. Další třeba Alghero, město s bohatou historií, typické úzkými uličkami s malými obchůdky. Můj oblíbený byl výlet plachetnicí na ostrov Asinara. Tento ostrov je neobydlené a chráněné území a ne každý se tam dostane. Zde jsme mohly vidět divoké oslíky. Další výlet bylo město Porto Torres s hezkou malou pláží a kde jsem se také potkala s kamarádkou z Erasmu a užily si tam zbytek dne. 

Abych zhodnotila Sardinii, tak jsem navštívila jen malou část ostrova, ale velmi se mi líbila. Miluji Itálii jako zemi, pro lidi, jídlo a kulturu a můžu říct, že mě nezklamala. Co bych ale chtěla říct, že tento výlet nebyl zaměřený na mé objevování ostrova, takže jsem neměla čas navštívit nějaké restaurace, bary, nebo dělat jiné aktivity. Bylo to zaměřené hlavně na jógu a klid duše, a to bylo pro mě v tu dobu důležité. 

Doporučuji ale tento ostrov všem a už se nemůžu dočkat, až ho více prozkoumám! (Fotky z ostrova jsou na konci příspěvku).

Suzy💙


Eng.

Last August I visited Italian island called Sardinia, I was there for yoga retreat and it was all I needed at that time. I stayed in city named Alghero which is in the north-west area of the island and in province Sassari. 

First of all I would say it was a great week full of good vegan food, yoga, meditation and trips. We stayed in villa which was around 15 minutes from the sea with fruit garden. 

Every morning we did yoga then we had breakfast, later meditation, break and then dinner. We also had some trips around the island. For example Capo Caccia which is national park full of beautiful views. Next one is the Alghero city with full of history, typical narrow streets and small shops. My favourite one was trip with a sailing boat to Asinara island. This island is uninhabited and in protected area so not everybody is allowed to go there. Here we could see wild donkeys. We also visited city called Porto Torres with cute small beach where I also met my friend which I knew from my Erasmus. So we spend great time together! 

To say something about Sardinia, I visited only smaller part of this island but really liked it here. I love Italy as a country for people, food and its culture, so I wasnt disappointed. But what I would say, this trip was not for exploring by myself, so I did not have time to visit some restaurants, bars or do another activities, because this was mainly for yoga and for calming the soul and as I said that was what I needed in that time. But I recommend this island and cant wait to explore it more! 

Suzy 💙








Komentáře